Set joves d’Alzira obrin una botiga online per vendre taronges i derivats citrícoles a tota Espanya i revitalitzar el sector

3
463

El projecte que ha arrancat esta tardor s’anomena; naranjasconsabor.com i amb ell els set fundadors pretenen «revitalitzar el sector agrícola i garantir uns preus justos per a l’agricultor».

Tots ells amb diferents titolacions universitàries i experiències professionals fan d’únics intermediaris entre els productors i els consumidors. Van a tindre una presència activa a les xarxes socials per fer arribar el seu projecte a tots els racons de l’Estat. Ú d’ells estarà en tot moment en contacte per informar i atendre directament les consultes dels potencials clients.

L’equip conta amb l’assesorament de Ferran Peris i Ernesto Vela, enginyers tècnics agrícoles, encarregats de donar el vist i plau als cítrics que vajen a comercialitzar-se. Però tots arrimen el muscle  a l’hora de collir i empaquetar la mercaderia.

Pel moment han contactat amb varios agricultors alzirenys propietaris de parcel.les menudes «perquè son els que més dificultats tenen de venda». Uns llauradors que veuen «amb bons ulls» esta iniciativa emprenedora perquè «garantix l’eixida de la taronja que d’altra manera podria quedar-se penjada als arbres».

De l’arbre a la porta de casa en 24 hores

Les primeres caixes de navelines de 10 kg ó 15 kg no eixiran fins la primera setmana de desembre «quan tinguen el nivell de sucre i d’acidessa adient» diu Peris. Les taronges aniran de l’arbre a la porta de la casa del client en un màxim de 24 hores per molt lluny que estiguen d’Alzira, a l’interessant preu de 2 euros per Kg.

Al llarg de la campanya citrícola s’incorporaran altres varietats com les salustianes, clemenvilles, ortaniques i valencies. Però els joves emprenedors riberencs ja estan pensant en ampliar la gama de productes, això sí tots ells procedents de la comarca del Xúquer, segons el responsable de l’àrea comercial, Iván Gradolí «mel, aigüa de valència i pastisseria acompanyaran prompte a les taronges».

ADISPAC i Tecma

Però el projecte va men ennlà d’un pur interés comercial, així han implicat l’associació de discapacitats, ADISPAC, perquè col.labore en el disseny de les caixes en esta primera fase, mentre en una segona està prevista «la integració dels homes i les dones d’esta organització en el procés de treball de Naranjas con Sabor», manifesta altre dels entusiastes promotors, Víctor Sánchez, dissenyador gràfic de professió.

A més la Clínica Tecma, especialitzada en Medicina Esportiva, participa elaborant articles, mitjançant el seu gerent i metge del València CF Jordi Candel, sobre salut i nutrició en entendre els joves emprenedors que «tant important és consumir aliments, 100% naturals, com dur una vida sana i activa físicament».

Peris, Sánchez i Gradolí han assenyalat a Riberaexpress, una i altra vegada la seua voluntat de «remarcar la figura de l’agricultor, volem que forme part del nostre equip per recuperar el prestigi de la taronja valenciana fent valdre la seua qualitat».

Xavier Espanya

Naranjas Con Sabor
638 027 616 · info@naranjasconsabor.com

logoconsaborpequeño.jpg

3 Comentarios

  1. No les feu ecologiques que despres el camp pareix q estiga abandonat.
    En lo bonico que es vore el camp sense fulla i virbaet(o pulverisat en la marujin)
    conforme quieran.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here