El Club de Gimnàstica Rítmica d’Almussafes es classifica per al Campionat d’Espanya

0
285

Gimnastes que participaran al Campionat d'Espanya

El conjunt infantil del Club Esportiu Gimnàstica Almussafes va aconseguir el passat cap de setmana a Riba-roja  la seua classificació per a participar en el campionat nacional, que acollirà la ciutat de Saragossa el pròxim mes de desembre. Així mateix, dos gimnastes de la categoria júnior del club local, cedides al Club Riba-roja, van pujar al podi com a campiones de la fase autonòmica.

Les gimnastes infantils del CEGA Almussafes, Sandra Vayá, María Garrido, Sandra Rico, Elena Grau, Maria Digirolamo i Denisse Portolés s’enfrontaran el pròxim mes de desembre al Campionat d’Espanya de conjunts. Les sis esportistes, que van competir el passat cap de setmana en la fase autonòmica que va acollir el pavelló poliesportiu de Riba-roja, van executar exercicis amb els aparells de maces i aros, i la quarta plaça obtinguda els va assegurar un lloc directe en el nacional.

Per la seua banda, les gimnastes júniors del club local, Paula Fos i Yaiza González, van representar al club Riba-roja en la cita autonòmica, amb el que van obtindre la medalla d’or de la seua categoria, per la qual cosa ambdós intentaran superar a la resta dels conjunts participants en la fase nacional del Campionat d’Espanya, que se celebrarà l’11 de desembre en la ciutat de Saragossa.

El Ayuntamiento de Almussafes imparte un curso gratuito para las asociaciones y clubes locales

Alrededor de 15 socios de diferentes entidades locales sin ánimo de lucro de Almussafes están participando, desde el pasado martes día 8, en un curso de gestión de asociaciones convocado por el propio consistorio municipal. El objetivo del taller, de diez horas de duración, radica en aportar los conocimientos generales imprescindibles sobre las principales áreas de conocimiento en gestión.

Todos los martes, de 17 a 19.30 horas, el edificio de la Arrossera de Almussafes es el punto de encuentro de los 15 representantes de entidades locales que han apostado por participar en el curso de gestión de asociaciones, programado por el ayuntamiento sin coste alguno para los asistentes. El taller, impartido por los propios técnicos municipales, está pensado para ofrecer una visión completa sobre la gestión de las citadas entidades sin ánimo de lucro, a los socios y socias de las más de 70 asociaciones y clubes existentes en la actualidad en la población o a aquellos vecinos y vecinas que tengan intención de montar una nueva en un futuro próximo.

El próximo martes día 29 se clausurará el curso, en el que los asistentes se están familiarizando con el marco legal específico de las asociaciones, las fórmulas de constitución y régimen interno de las mismas, la estructura asociativa básica y la gestión de los recursos financieros, materiales, humanos y metodológicos de las entidades, entre otras cuestiones.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here