L’editorial Bromera recupera textos d’importants autors valencians como Joan Fuster i Josep Piera

0
321
Joan Fuster

Aquest mes de novembre Bromera incorpora al seu catàleg novetats destacades en tots els gèneres, com pots vore al document que t’adjunte. Pel que fa a narrativa per a adults, la col·lecció «L’Eclèctica» acull un nou títol del reeixit escriptor italià Erri de Luca, El dia abans de la felicitat, l’encisadora història d’un jove orfe que haurà d’aprendre a madurar a força de patiment i també de l’alegria i el plaer que li proporcionen els llibres. D’altra banda, Les mans de la deixebla, d’Anna Moner (Premi Enric Valor de Novel·la), també en la mateixa col·lecció, submergeix el lector en els procediments quirúrgics del segle xviii per descobrir el costat més fosc del coneixement.

Paisatges fortificats, de José Manuel Almerich és el llibre de gran format que tradicionalment arriba per aquestes dates. Ara, aquest títol de «Grans Obres Bromera» ens ofereix un recorregut suggeridor i evocador per les fortaleses que poblen el territori valencià i que constitueixen part del patrimoni cultural.

També recuperem textos d’autors imprescindibles com Joan Fuster amb Més discordances, i Josep Piera, amb Antologia. Memòries i viatges. I no ens oblidem de la literatura juvenil, amb una proposta fascinant de Silvestre Vilaplana, Resurrecció, o de la infantil, amb títols com El nigromant, El primer dia d’escola, o el relat nadalenc de la col·lecció «Els Animals del Jardí», Blanc, Ros i Negre.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here