La diputada Mònica Oltra presenta l’Associació de Dones en Bloc de Carcaixent

4
385
La diputada a les Corts per Compromís, Mónica Oltra, va presentar, el passat
divendres, l’associació Dones en Bloc en Carcaixent davant la gent del
col·lectiu local i d’un centenar de dones de totes les edats.
L’agrupació, de caràcter social, cultural i lúdic, naix amb el propòsit de
convertir-se en punt d’encontre i en referent per a les dones de la ciutat
on es pretén donar cabuda a tot tipus d’activitats com ara tallers,
xerrades, excursions i sobretot amb la intenció de ser un espai d’expressió
on poder compartir opinions, inquietuds i projectes.

Durant el seu discurs, Mónica Oltra, va destacar la imatge creativa i
cooperativa de la dona com la fórmula essencial per tal de sostindre la
societat, i va reivindicar la presència d’aquesta, tant a la política com a
la resta d’àmbits públics, per assegurar la igualtat real.

En l’acte van participar també la Secretària d’Igualtat del Bloc, Mamen
Gimeno i la Presidenta de l’associació, Maria Josep Talens, qui va destacar
que la constitució de l’associació té com a finalitat “treballar per la
igualtat i en contra de tot tipus de discriminació i al mateix temps, ser
una alternativa per aquelles dones que no es veuen reflectides en altres
associacions”.

Talens va fer un repàs a la trajectòria marcada per les dones del Bloc des
dels inicis: “Des de la seua formació, el Bloc, sempre ha comptat amb un
grup de dones molt valentes i compromeses, dones que han treballat per la
igualtat i per la cultura”.

Des del nou col·lectiu, han informat que ja estan treballant en un calendari
d’activitats per a 2012 i, de moment, fins a la fi de 2011, han concretat un
taller de relaxació i una passejada amb esmorzar a l’Ermita de Sant Roc.
L’associació ha obert un compte de correu on poder deixar opinions, proposar
idees, suggerir activitats, etc, donesenbloccarcaixent@gmail.com i també
disposa d’un perfil al Facebook: Dones en Bloc Carcaixent.

Ambla de Carcaixent, ja en són quinze les associacions Dones en Bloc locals
que hi ha arreu de tot el País Valencià i l’objectiu és que continuen
organitzant-se al llarg de tot el territori.

Mònica Oltra en la presentació feta a Carcaixent

4 Comentarios

  1. Sr. Paco Salom, tendria a bien contestarme a esto que le expuse hace ya dias? gracias aqui se lo copio

    Elmio

    16/09/2011 – 11:59

    Sr. Paco Salom, sere muy cot@ en mi exposicion y en mi podriamos decir “peticion”,Usted cobra dos sueldos, uno muyyyyy bueno en la conselleria y uno no tan grande desde luego, como Edil del Ayuntamiento de Carcaixent ( aunqe este segundo lo cobra sin hacer nada productivo,,solo chupar tiempo en los plenos ) digo yo,,,porque no renuncia usted a uno de ellos en favor del bus?? si se atreve que sea el de la conselleria. Saludos

  2. Mira Elmio. De valents n’hi ha molts en el cementeri, i de cobards que s’amaguen darre d’un alias està ple Internet.
    De tota manera et dire que eixe sou muyyyy bueno (més o menys la mateixa expressió que va usar Lola Botella en el Plenari del mes de juny) és el que correspon a una plaça de tècnic superior de la Generalitat, nivell 22, complement A 40. Mira en les taules retributives i sabràs quant de bo és el meu sou, però t’assegure que és inferior al dels dos alliberats de l’ajuntament de Carcaixent i al de l’alcaldessa.
    I pel que fa a la valoració de la meua presència a l’ajuntament, evidentment si el teu nivell de debat és este, millor ho deixem estar. De tota manera si vols saber el que cobre de l’ajuntament, tampoc hi ha cap problema. D’ací ano res publicarem la relació de percepcions de tots els regidors al llarg dels últims mesos i t’assegure que jo no estaré entre els qui més. L’alcaldessa ja va intentar en setembre del 2010 atacar per esta banda i el resultat va ser tot el contrari. Així que si voleu insistir en este tema, endavant perquè si a algú perjudica no és justament a mi o al BLOC i si no pregunta per ahí.

    • vaya tela de araña que usted ha tendido sobre el tema, sigo preguntado, ¿ Sr. Paco Salom, esta usted dispuesto a renunciar a su sueldo? ya no le digo que sea el mas alto, mire que sea el mas chiquitito, a fin de cuentas lo cobra por no hacer NADA, y no he de preguntar «por ahi» usted se persono en la casa de un pariente muy cercano antes de las pasadas elecciones del 22M a convencer al mas chico de la casa que era la 1ª vez que votava, despues he sabido que lo hicieron casa x casa, es legal sacar del MIA el censo?? creo que NO, y no me diga que es mentira, porque se podria ver en un lio,,,( asi se entienden muchas cosas ) ah¡¡¡ y aunque no me crea, no conozco a Lola Botella en persona, pero la admiro

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here