Les rebaixes s’han saldat a Alzira amb un descens pròxim al 10% respecte l’estiu passat

0
274

Les rebaixes d’este estiu que finalitzen hui s’han saldat amb una disminució en les vendes d’entre el 5% i el 10% segons els botiguers i representants de l’Associació Empresarial Alzira (AEA) consultats per Riberaexpress.

Este descens no ha fet més que confirmar la tendència que venia registrant-se al llarg de tot l’any i que sembla continuarà fins la campanya de Nadal.

«La gent ha comprat exclusivament el que necessitava després de fixar-se molt amb els preus» manifesta Susana Borrás titular de la botiga de moda masculina i femenina, Baladre. En una época de crisi com l’actual els botiguers detecten que els clients «son prou més exigents i incrementen les reclamacions» assegura Bernardo Gallach que regenta tres sabateries. Com exemple, Gallach cita un home «que vingué recentment a que li canviara unes sabates noves per les seues comprades fa 4 anys perquè s’havien descosit».

En la tenda de moda infantil, B7, els seues gerents Javier Carbonell i Lurdes Martí han detectat «un descens de gent en agost per les vesprades tot i que pel matí hi havia més animació» essent millor per a la venda la primera quinzena que la segona. Les rebaixes han funcionat millor a la costa segons diverses fonts per l’efecte del turisme però «Alzira funciona com una ciutat d’interior a pesar d’estar pròxima a les platges», diu Carbonell membre de la directiva de l’ AEA.

La tornada al cole

Borrás ha detectat un descens en les compres «d’un 10%, mentre Gallach situava la disminució «en un 5%» i Carbonell «entre el 5% i el 10%».I això que les rebaixes en estes i en altres establiments han arribat al 50% en la majoria dels productes.

En Besset que vestixen des de els bebés fins les xiquets i xiquetes de 14 anys, alberguen certes esperances amb la tornada al cole, però ja avancen que «la proliferació d’uniformes en els col.legis ens pot fer baixar les vendes» i que en temps de crisi «la gent limita cada volta més el seu gasto en el vestir». Per a Carbonell «les rebaixes son cada vegada menys atractives perquè el públic de rebaixes és el més afectat per la situació econòmica actual».

Mentre Susana Borrás, buscant ampliar la clientela i per tant el volum de negoci, ha omplit la botiga de roba per a bebé i xiquets de la marca Levi’s, per primera vegada des que este establiment obrira les portes a l’Avinguda Sants Patrons.

Riberaexpress (Text i fotos)

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here