El PSOE demana que es retire el cartell del Centre Comercial Vilella, «el major fracàs del PP»

1
344

La portaveu Socialista, Isabel Aguilar, manifesta que una vegada que Bancaixa ha desmuntat i enviat a la ferralla l’estructura metàl·lica del centre comercial Vilella, és el moment perquè l’entorn d’este espai siga el més normal possible. Aguilar, explica que actualment al costat del barranc de la Casella encara està el cartell que anuncia el projecte del Centre Comercial Vilella, amb l’escut de l’Ajuntament i hauria de ser retirat ja que el projecte ha sigut un fracàs, el major del PP i de la Sra. Bastidas”.
La dirigent socialista, reitera que des del mes de juny del 2010 el titular del «fracassat» Centre Comercial Vilella és Bancaixa, que ja ha desmuntat els ferros i les grues. “Es tractava d’un projecte de gran envergadura, ara solament són murs de ciment que no sabem quin serà la seua destinació». Segons Aguilar, el Grup Socialista ha presentat una moció per a sol·licitar que es retire de forma immediata el cartell que anuncia el projecte del Centre Comercial Vilella, amb l’escut de l’Ajuntament.

1 Comentario

  1. Isabel Aguilar. Que desgracia le ha caido al PSOE contigo ¿No sabes que ese cartel está en terrenos de Bancaja? ¿Que competencia tiene el ayuntamiento en los terrenos de Bancaja? Por allí cerca hay otros carteles en terrenos de otros particulares. Para las ideas que tienes, lo mejor será que te vuelvas a inventar una escusa y que no asistas otra vez al pleno porque se van a reir de ti.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here