Bastidas anuncia que una multinacional de França s’instalará en Alzira i proporcionarà 60 llocs de treball

1
316
Zona on s'instal.larà la multinacional francesa

L’alcaldessa  i candidata pel PP a les eleccions municipals d’Alzira, Elena Bastidas, ha anunciat esta vesprada que una empresa multinacional francesa s’instal.larà, pròximament, a la capital de la Ribera.

La firma del país veí, que pertany al sector del bricolage, crearà 60 llocs de treball i s’ubicarà a la redona del monument de les Fulles, tot just ala final de la Ciutat Esportiva Jordi Martínez Aspar.

Bastidas ho ha anunciat durant el debat celebrat esta vesprada a la Casa de la Cultura organitzat per l’emissora municipal Alzira Ràdio i que ha estat moderat per la directora d’informatius, Mari Carmen Cano.

En declaracions a Riberaexpress la candidata popular ha manifestat que esta empresa conta amb tots els permisos i sols està pendent de demanar la llicència d’obres.

1 Comentario

  1. ¿Multinacional francesa de bricolage?
    Entonces supongo que será Leroy Merlin, aunque el comentario lo voy a hacer para deciros que si le decimos a un francés que no hable español el nombre de ese establecimiento castellanizado, le sonará a chino, ya que la pronunciación en francés es muy graciosa y totalmente distinta, los franceses lo dicen como lo voy a escribir a continuación «Lerruaa Merluaa», más o menos, pero es muy gracioso oírlo en el idioma original, aunque a la inversa en español a ellos también les debe de hacer la misma gracia, je je!!
    Sea o no sea el Lerruaa Merluaa (como yo ya le llamo porque tengo un familiar francés), es una buena noticia, por cierto un excelente punto, sobre todo si se trata del solar que tenía el cartel de «en venta» en el lado del lavadero y recayente a la rotonda.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here