Muñoz recuperarà el Concurs de Mascletaes en ser reelegit president de la JLF d’Alzira amb el recolzament de 22 comissions

0
421

Vicent Muñoz va ser reelegit, anit, president de la Junta Local Fallera (JLF) amb el recolzament dels representants de 22 comissions falleres de les 34 assistents, mentre 5 ho feren en contra i altres 7 optaren per l’abstenció.

Vicent Muñoz presidirà durant dos anys més la JLF

La candidatura encapçalada per Muñoz, que manté integrament el mateix equip directiu, ha estat la única presentada dins del termini electoral.

El principal repte de Muñoz durant el pròxim bieni serà «recuperar el Concurs de Mascletaes», segons ha manifestat a Riberaexpress, només ser reelegit en el càrrec, un concurs que «vullc que siga de primera divisió».

Altres reptes que la nova JLF s’ha plantejat dur a cap són «acabar el reglament faller» i «eliminar el deute existent» que Muñoz ha reduït, en tan sols dos anys, d’uns 80.000 a poc més de 30.000 euros.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here