L’Alevi A del Ciutat d’Alzira jugarà la final del Torneig de Pasqua d’El Perelló contra el Polinyà

2
418

L’equip Alevi A del Ciutat d’Alzira s’ha classificat per a la final del Torneig de Pasqua que organitza l’AD El Perelló en derrotar en la semifinal al Mislata UF per 2 gols a 1. El conjunt de l’Horta s’avançat en el marcador però els dos gols anotat per Arià Brines li han donat la victòria i el passaport per disputar la final el pròxim diumenge contra el Polinyà CF a partir de les 11,45 hores.

L’equip que entrena Javi García arribà a les semifinals d’este torneig en acosneguir tres victòries de tres encontres davant el AD El Perelló (4-0), el Polinyà (5-0) i el CD L’Alcúdia (3-1) i obtindre el primer lloc en el grup B

Per la seua part el Polinyà ha derrotat en l’altra semifinal al Racing d’Algemesí que s’havia classificat en quedar el primer del grup A.

Equip Alevi A del Ciutat d'Alzira FB

2 Comentarios

  1. Estara contento el presidente de ciutat alzira por el triunfo del alevin «A»en una categoria inferior.
    Y L’Aleví B un dels equips més destacats del Ciutat d’Alzira,segun el presidente,pues estos a Carlet a jugar un torneo de categoria superior.
    Felicidades presidente pero se os ve el rabo

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here