Cullera en el top 10 de les destinacions turístisques en les xarxes socials

0
276

Cullera se situa en el top 10 de les destinacions turístiques en xarxes socials

 

És la quinta ciutat amb més seguidors en Instagram de tota la Comunitat Valenciana i la dècima en Facebook / A la província és la segona marca amb major acceptació

 

CULLERA. 24-07-19. Cullera se situa entre les destinacions turístiques de la Comunitat Valenciana millor posicionades en les xarxes socials. Així ho avalen els resultats del primer semestre de 2019 del Baròmetre de Xarxes Socials publicat per l’INVATTUR de la Generalitat.

 

L’estudi analitza el posicionament de les ciutats turístiques en Facebook, Instagram, Twitter i Youtube, les xarxes amb major nombre de seguidors a Espanya.

 

Concretament, Cullera és la quinta destinació de tota la Comunitat Valenciana amb més seguidors en Instagram durant el període analitzat a través del perfil oficial de turisme @visit_cullera.

 

Supera així a grans ciutats amb major nombre d’habitants i pressupost. El lideratge és encara més important en el context provincial. Amb més d’11.000 seguidors en la popular xarxa de fotos i vídeos, la ciutat és la segona de la província de València, solament superada per la capital.

 

El creixement d’Instagram en els últims anys és destacable. L’estudi de xarxes socials de 2019 d’IAB Spain assenyala que esta plataforma ha incrementat en un 49 % el nombre d’usuaris, motiu pel qual Cullera aprofita el potencial que li oferix Instagram per a promocionar els seus encants turístics i obtindre milers d’impactes diaris.

 

El 52 % dels seguidors de Visit Cullera en Instagram són dones i el 48 % hòmens i la majoria de tots ells se situen en un interval d’edat que va des dels 18 als 54 anys.

 

Creixement

 

Pel que respecta a Facebook, amb més de 24.000 fans Cullera és la segona destinació de la província de València en nombre de seguidors després d’haver experimentat un important creixement en els últims mesos.

 

Destaca, especialment, l’increment pel que fa al nombre d’usuaris estrangers (especialment de parla francòfona i anglesa) que seguixen el perfil Visit Cullera.

 

D’esta forma, la capital turística de la Ribera se situa solament per darrere de la ciutat de València i a gran distància dels seues més directes competidors. En el conjunt autonòmic, la ciutat s’ha situat entre les 10 primeres destinacions.

 

Però no solament pel que respecta a seguidors, Cullera troba en la interacció amb estos una altra de les seues principals fortaleses.

 

La nova regidora de Turisme, Débora Marí, s’ha felicitat pels bons resultats obtinguts per Cullera. «La nostra millora substancial en el posicionament en xarxes socials té un benefici directe sobre el sector turístic perquè hem multiplicat els impactes diaris, incrementant així la promoció de la nostra marca turística», assenyala Marí.

 

La responsable política de Turisme apunta que «això ens motiva a continuar treballant en la línia iniciada per a millorar encara més els resultats i que la destinació turística es veja beneficiada directament» i destaca també la labor d’informació que s’efectua a través dels perfils. «Atenem peticions d’informació, orientem i assessorem el turista, de manera que l’ajudem a millorar la seua experiència i obtenim un grau de satisfacció alt que redunda en una percepció positiva de la marca», conclou.