L’oferta turística de Cullera arriba a 32.000 persones en la fira B-Travel

0
168

La localitat continua promocionant-se per a atraure turistes durant tot l’any

 

Des de hui Cullera està present en la B-Travel 2019, una de les fires turístiques més importants d’Espanya en la qual s’espera un número estimat de més de 32.000 visitants.

La localitat aprofitarà per a promocionar la seua oferta turística, gastronòmica, cultural i d’oci amb un triple objectiu, continuar treballant en el seu Programa 52 de desestacionalització turística, atraure turistes i visitants també de cara a l’època estival i donar visibilitat a la marca Cullera.

El B-Travel estarà en actiu fins diumenge que ve i reunirà a més de 200 expositors, la majoria procedents del territori espanyol i altres quaranta de diferents països i regions del món.

En esta 26 edició del Saló Turístic Internacional l’estand cullerenc es podrà visitar el divendres i el dissabte en horari de 10 a 20 hores i el diumenge de 10 a 18 hores. La fira està situada en el recinte de Montjuïc – Palau 8, situat en l’avinguda de la Reina María Cristina de Barcelona.


El turista català

La ubicació de la fira barcelonina atorga un plus al turisme cullerenc sent els catalans el tercer emissor nacional per a la Comunitat Valenciana amb un índex del 5,4 % del total de viatges. A més la Comunitat Valenciana és la tercera destinació preferida dels catalans amb una quota del 4,1 %, mantenint el rànquing durant les vacances d’estiu.


Més sobre B-
Travel

En els més de 5.000 metres quadrats de superfície de la fira es voran representades agències de viatges, organismes oficials, companyies de transport, empreses de nàutica, càmping i caravàning, gastronomia, premsa especialitzada i serveis turístics en general. A més, tindran presència el turisme cultural, actiu, en línia, LGTBI, esportiu i sostenible.

Els visitants, a més d’obtenir informació sobre les destinacions, podran gaudir de tota una sèrie d’activitats dividides segons els interessos en B-Delicious (gastronomia), B-Happy (viatges en família i amb amics), B-Culture (en relació a l’art, la història i la cultura), B-Special (apartat reservat per a compres), B-Adventure (sobre esport i aventura) i B-Industrial (amb rutes en zones amb un gran llegat històric-industrial).

Hui tindrà lloc la B-Travel.Font, un espai dedicat a la transformació i la innovació digital. A més, divendres i dissabte es desenvoluparan els Professional Meetings de B-Travel, consistents en reunions d’uns 20 minuts en les quals expositors i professionals podran trobar socis de tot el món.