La Setmana Empresarial de Carcaixent es consolida com a motor del teixit comercial

0
219
La programació d’esta quarta edició compta amb xarrades, tallers i activitats que tenen la intenció de millorar el dia a dia de les empreses de la ciutat

La regidoria de comerç ha organitzat del 18 al 22 de febrer una quarta edició de la setmana empresarial, baix la temàtica «Jornades de treball i creativitat». Amb esta nova edició es consolida una proposta que en anys anteriors ha tingut molt bona acollida entre el teixit empresarial de la localitat com ho demostra que totes les activitats, tallers i xarrades programades per esta setmana van esgotar de seguida totes les inscripcions.

És tracta d’una iniciativa amb un plantejament molt pràctic, orientada a les xicotetes empreses i comerços de Carcaixent per ajudar-los en el dia a dia de la gestió dels seus negocis. Al llarg de la setmana estan programades una sèrie de propostes formatives que, amb un plantejament pràctic, tenen la intenció de poder introduir millores de forma immediata en les seues empreses. La clau, com han explicat des de la regidoria de Promoció Econòmica, és oferir una proposta adaptada a les necessitats de la clientela caracteritzades amb un marcat caràcter de proximitat.

Esta quarta edició té com a lema «1,2,3… Acció! L’estrela eres tu», baix el qual les persones participants treballaran aspectes creatius per tal de poder vendre la «part humana» de les empreses. Així, per a aconseguir-ho, s’ha preparat un complet programa d’activitats que pretenen despertar la creativitat dels empresaris i empresàries i familiaritzar-los amb noves eines i estratègies que poden aplicar de manera fàcil i ràpida tant als seus negocis com a la seua marca personal amb aplicacions gratuïtes i de fàcil ús.

Per obrir la setmana, el dilluns 18 de febrer, el coach Víctor Antolí impartirà el taller «Com enamorar amb el teu producte», on es plantejarà l’eix vertebrador de tota la setmana que és fer veure que no solament s’han de vendre els nostres productes o serveis, sinó que també s’ha de vendre la persona que hi ha darrere de cada negoci. En la mateixa línia, hi han sessions específiques amb dinàmiques per desenvolupar la creativitat i altres que proposen actuacions més concretes com, per exemple, l’ús del instagram d’una manera novedosa i innovadora.

A l’igual que en anys anteriors, hi han propostes específiques per a determinats sectors empresarials de Carcaixent. D’esta manera, s’han preparat sessions monogràfiques de campanyes de promoció i dinamització comercial per a la hosteleria, Mercat Municipal, decoració d’eixos comercials i ASSECA. Com a novetat d’esta edició s’han reservat tutories personalitzades per a que cada negoci o servei plantege de forma individualitzada el seu cas i se li ajude a desenvolupar el seu projecte i garantir així uns millors resultats de tot el que s’aprés durant la setmana.

Per a concloure esta quarta edició,  amb la finalitat de propiciar la trobada entre totes les empreses de Carcaixent,el divendres per la nit està previst un sopar en el Mercat amb música en directe, per posar en comú i compartir els resultats, les campanyes, els treballs i les propostes que han sorgit durant la setmana. L’assistència és gratuïta però cal inscripció prèvia.

Paco Salom, alcalde de Carcaixent i regidor de comerç, ha destacat que les anteriors setmanes empresarials han resultat ser molt beneficioses per al teixit empresarial i en especial al xicotet comerç de la localitat perquè representen una bona oportunitat per a l’intercanvi d’experiències. Salom ha explicat que l’exit en les inscripcions, demostra que esta iniciativa és encertada i que s’està treballant en la línia adequada «l’interès de les persones assistents en continuar aprenent noves tècniques de marqueting i venda ens demostra que tenim un teixit empresarial viu sobre el que hi ha que continuar invertint esforços ja que de la seua feina ens beneficiarem tota la ciutadania», concloïa.