IceCoBar continua la seua ràpida expansió després d’Alzira

0
436
El gelat de Regany'a d'IceCoBar

La franquícia IceCoBar revoluciona la forma de servir gelats i gofres a Espanya

A la tenda d’Alzira destaca el gelat de Reganyà

Espanya és el tercer país del món en consum anual de gelat i el consum segueix creixent

IceCoBar té 4 tendes obertes en: València, Alzira, Tarragona i Gran Canària. I vénen 3 noves tendes abans de l’any 2019: Centre Comercial Diagonal Mar Barcelona, Tenerife i la segona tenda Valenciana.

Gelat de Reganyà

Un jove emprenedor d’origen francés, Benjamin Gomes, va descobrir durant un viatge a Thailàndia els “gelats a planxa” que gràcies a que aconseguix una temperatura de -20º, elabora el gelat triat davant el mateix client.

La base de tots els gelats és llet sencera i nata casolana, als que el titular de la geladeria d’Alzira, Javier Sánchez afegix fruta ecològica, com freses i platans, “adquirits en el mercat ecològic dels dimecres”.

Este métode thailandés s’aplica al nou gelat de reganyà creat per Javi, davant la seua relació amb el departament IDEA de l’ajuntament d’Alzira.

Un concepte que trenca des del minut 1
Gelats en rotllos fets al minut sobre una planxa freda a -20°c. I gofres amb bambolles farcides de sabors. Productes únics i diferents per a cadascun dels consumidors. Volen que es forme part de la revolució i ajudar al fet que un mateix puga, d’una forma senzilla i molt rendible, poder proporcionar aquests moments de felicitat i sensacions als clients de *IceCoBar.

Darrere de IceCoBar es troba un equip jove i dinàmic, orientat 100% al client. Un equip que, en poc temps, gràcies a la seua capacitat d’adaptació i innovació, ha aconseguit canviar la manera de consumir gelat, posicionant a la franquícia IceCoBar entre les gelateries preferides del públic.

A més, és un gelat saludable, sense sucres afegits i amb opcions veganas.

Disposen de l’altre fenomen de moda del mercat de la franquícia: Gofres Waffle Bubble
Permet tenir un negoci rendible tot l’any i ser exclusius en proposar el producte ‘*Gofre+Gelat’ i facturar més que altres competidors espanyols.

Amb una escassa inversió, des de 20.000 euros, i una grandària mínima de local de 20 m2, donen l’oportunitat de ser propietari d’un propi negoci, comptant amb un el seu suport total en el condicionament del local i rebent una formació completa sobre la gestió de la gelateria.