Powered by Max Banner Ads 

 Powered by Max Banner Ads 
riberaexpress.es

Al periodisme valencià li preocupa la sustitució dels mitjans de comunicació per les xarxes socials

Salvador Enguix i Empar Marco

Salvador Enguix i Empar Marco

IMG_5251 IMG_5253 IMG_5274

Amàlia Garrigós

Amàlia Garrigós

Isabel Olmos

Isabel Olmos

Marco: “Treballemcicle conferencies periodistes autoritats de valent perquè À Punt siga ben diferent a Canal 9″

Als periodistes que participaren ahir en la tertúlia que abordava el futur del periodisme valencià els preocupa especialment que les xarxes socials “estiguen sustituïnt als mitjans de comunicació”. El delegat de Las Vanguardia a la Comunitat Valenciana, Salvador Enguix lamentà, fins i tot que “la gent no acodix a la web sinò a la xarxa social” per informar-se.

Adolf Beltran, Isabel Olmos de Levante-EMV, la directora d’À Punt, Empar Marco  i la pròpia moderadora Amàlia Garrigós aposten per una televisió que “vertebre el territori i promocione el valencià”.

Olmos considera que el nou model periodístic passa per una plataforma que aglutine el paper, el digital la ràdio i la televisió.

Marco va resaltar a la Casa de la Cultura d’Alzira la implantació de “la redacció integral”, amb la diversificació del llenguatge entre la ràdio la tele i la web. Per això el periodista de la nova televisió valenciana deurà ser “polivalent”, amb la dificultatque suposarà, inicialment, donat que “no s’ha fet mai, va a ser un autèntic repte” digué la directora general, que no oblida la necessitat “d’adaptar-nos a les noves tecnologies” i “l’interés per anar a les comarques”.

Segons Empar Marco “els valencians tenim una oportunitat col.lectiva per alçar uns bons mitjans p´`ublics, estem treballant de valent perquè la nova televisió tinga unes característiques diferents a les d’aquell Canal 9”.

Mentre Adolf Beltran assegura que el diari de paper “està mort”, Olmos resalta la gran acceptació que encara té este model periodístic en les comarques i Garrigós incidia en el “repte” que suposa la “transformació de l’analògic al digital”.

Deixa un comentari


 Powered by Max Banner Ads 

 Powered by Max Banner Ads 

 Powered by Max Banner Ads 

 Powered by Max Banner Ads 

 Powered by Max Banner Ads 

 Powered by Max Banner Ads 
Acceder | Diseñado por GCL Creativa de Comunicación