L’eurodiputat Enrique Guerrero protagonista del mitin socialista de Carcaixent

9
169

Amb aquest contundent titular es va realitzar l’acte central dels  socialistes de Carcaixent en les eleccions europees a la seua ciutat. Va ser l’eurodiputat Enrique Guerrero i Salom el polític socialista nascut a Carcaixent,polític i alt funcionari espanyol, i recentment nomenat fill predilecte de la seua ciutat, l’encarregat de presentar-lo i que va estar acompanyat per Robert Martínez Secretari  General de la Ribera Alta, i per Mª José Dasca Secretaria local de Carcaixent. Tots tres exposaren els punts claus de les propostes socialistes riberencs i europeus: Sanitat, Dependència, Educació, Pensions, fent un repàs de totes les lleis socials implantades pels distints  governs socialistes i que deixaren clar que no són iguals tots els politics.

L’acte electoral estrenà un format diferent, a peu de carrer, que va permetre  d’adreçar-se els ciutadans als polítics amb una tanda de preguntes, que el candidat va demanar no conèixer abans de l’acte, per mostrar respostes sinzeres i no preparades.

 El candidat a les europees , que junt a Elena Valenciano i Ramón Jauregui, a la diputada valenciana Immaculada Rodríguez-Piñeiro, entre altres, són la millor proposta per canviat les polítiques al Parlament a  Brusseles.

Més d’un centenar de carcaixentins i carcaixentines, així com representants d’altres agrupacions socialistes de la Ribera Alta els acompanyaren en aquest acte, que va acabar en una refrigeri preparat per professorat i alumnat de l’Institut d’Hosteleria d’Enguera, i que part de la recaptació es donà a SOS Banc d’aliments de Carcaixent.

Enrique Guerrero Salom  és des de 2009  Eurodiputat pel PSOE integrant del Grup de l’Aliança Progressista de Socialistes i Demòcrates al Parlament Europeu . Actualment , és membre en la Comissió de Desenvolupament i  autor de diverses publicacions en els camps de Ciència Política i d’Educació i que podem conèixer donant una ullada per Internet, es va mostrar directe, fresc i amb ganes de restaurar politiques socials, d’igualtat, que respecten els drets aconseguit per la ciutadania i  treballadors  , denunciant l’austericidi practicat pels dirigents actuals del Parlament europeu.

 Mª José Dasca, Secretaria Local de l’executiva socialista

9 Comentarios

  1. Perdoneu la meua ignorància…
    pero per a ser una força politica de primer nivell, no hi ha molt poca gent???
    Jo recorde quan a les pasades eleccions municipals que es presentaba la candidatura de Carles Albert veure fotos del teatre Don Enrique plé de gom a gom…
    No se…. igual es que aquestes eleccions no serán tan importants.. dic jo..!!!

  2. Enrique, desde mi punto de vista personal y político he de decirte una cosa y sin ningún, ni el más mínimo ánimo de ofender…hay un dicho muy antiguo que dice así:
    » No hay profeta en su tierra»
    Ójala no fuese así, pero sintiéndolo mucho creo que tienes todos los índices para aplicarte el famoso dicho, y a pesar de todo, de ser un político de esa talla como lo eres.

  3. Yo sobre todo lo que veo es que de la poca gente que hay, bastantes son de fuera del pueblo y jóvenes veo pocos.

  4. Carcaixentins, que no les quepa duda, que Enrique Guerrero ha de ser el futuro alcalde de Carcaixent, algunos desconocen hasta que punto los distintos partidos, de cualquier signo, han solicitado ayuda a Enrique Guerrero y nunca les ha defraudado, ánimo Enrique y ha luchar por Carcaixent y Valencia en Luxenburgo.

  5. Voluntario con Ana. Sería lo que nos faltaba en este pueblo, tener a Guerrerro de alcalde. En primer lugar decirte que nunca se rebajará a venir a Carcaixent. Segundo, con la edad que tiene (67 años) y después de estar toda la vida xupando de lo público ya se hubiera podido retirar y dejar paso a los jóvenes. Tercera; este eurodiputado votó en contra de viajar en low cost y de viajar (a cargo del erario público) en business. También para vuestra información deciros que no creeo que en su vida venga a vivir a Carcaixent, en su xaletazo en una zona exclusiva en Pozuelo se debe de vivir muy bien. Y para mas INRI, amigo del alma de nuestra querida Lola Botella; así que… por lo menos yo, no quiero un político así como alcalde de mi pueblo.

  6. A ver si es verdad y Enrique Guerrero coge el timón del PSOE en Carcaixent y lo limpia de parásitos, que se están cargando el socialismo en Carcaixent.

  7. Opino que Pepito se excede mucho en algunas afirmaciones. Yo pienso que ya nos gustaría tener en Carcaixent un alcalde con esa formación, experiencia y categoría. Ahora bien, estoy de acuerdo con el clauer, ya haría bien Guerrero y el PSPV, desde Valencia, en tomar cartas en el asunto del PSPV local. Bueno, gracias, también, al señor Guerrero, porque con motivo de su venida al pueblo La Agrupación Local del PSPV ha colocado UNA NOTA en este periódico. Lamentable su situación, su papel, su nula contribución a la política local.

  8. Enrique Guerrero , director adjunto del Gabinete de la Presidencia del Gobierno de José Luis Rodríguez Zapatero y asesor ejecutivo del ministro de Economía, Pedro Solbes.
    ¡¡¡ Eso es un currículum y lo demás tonterías !!!
    jaaaaaaaa jaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Es decir , que una persona que ha formado parte de la historia más negra de nuestro país , a esa persona es la que desean algunos como futuro alcalde de Carcaixent. TOC TOC TOC
    » Si que se nota que algunos quieren el bienestar de los ciudadanos de Carcaixent » ¡¡¡ de que no !!!
    ¿ pero que quieren algunos para su pueblo ? ¿ otra vez que estemos en manos de la maquinaria política de los grandes partidos políticos ? ¿ siguen empeñados en dejarnos en manos de esos partidos que se reparten el poder y se tapan las vergüenzas ? ¿ es eso el futuro de Carcaixent , ese es el cambio que estamos esperando ?
    Yo como alcalde aspiro a bastante más , aspiro a tener en ese cargo a una persona que mire únicamente por el bien de todos los ciudadanos de Carcaixent , sin tener que rendir cuentas a un partido político con intereses contrapuestos al de los ciudadanos.
    Desde mi punto de vista Enrique Guerrero es un viejo » elefante» que lo mandan a Europa a » morir «

  9. Opino que Pepito se excede mucho en algunas afirmaciones. Yo pienso que ya nos gustaría tener en Carcaixent un alcalde con esa formación, experiencia y categoría. Ahora bien, estoy de acuerdo con el clauer, ya haría bien Guerrero y el PSPV, desde Valencia, en tomar cartas en el asunto del PSPV local. Bueno, gracias, también, al señor Guerrero, porque con motivo de su venida al pueblo La Agrupación Local del PSPV ha colocado UNA NOTA en este periódico. Lamentable su situación, su papel, su nula contribución a la política local.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here