PSPV de Carcaixent critica la mala gestión de PP-PSD en el pago del transporte escolar del Jose Mª Boquera

26
4343

Los socialistas piden al equipo de gobierno que se mantenga el contrato existente hasta la fecha y el transporte escolar del colegio Jose María Boquera siga siendo gratuito. La semana pasada se remitió un escrito a los padres de los niños que cursan sus estudios en el colegio público Jose María Boquera en el que se detallaba el precio que se pagaría por utilizar el autobús escolar, un transporte que hasta este año había sido gratuito.

No obstante, y a pesar de que los niños empezaron las clases a principios de septiembre y se encuentran ya utilizando el autobús, no se ha producido todavía una modificación del contrato que mantiene el Ayuntamiento con la empresa propietaria del autobús.

La intención de que el autobús escolar dejara de ser gratuito surgió antes de que terminara el curso escolar del año pasado, sin embargo, y a pesar de que en un escrito enviado a los padres de los usuarios ya se ha concretado en 6€ al mes el precio por utilizar este transporte mañana y tarde, el contrato que a día de hoy sigue vigente es el que se firmó en 2008, en el que la utilización de este servicio es gratuito.

A la espera de que se estudie la legalidad de estos actos por presunto incumplimiento contractual, los socialistas de Carcaixent piden al equipo de gobierno que hasta que el contrato no se modifique, se mantengan las cláusulas que actualmente están en vigor y este servicio siga siendo gratuito.

COMUNICADO PSPV-PSOE CARCAIXENT

26 Comentarios

      • Ino, eres molt ridicul jajaja

        Jo estic d’acord en que es complixca el contracte que hi ha, ja està be que els polítics fajen el que vuiguen sense consecuències. Roig, blau o vert, es creuen que poden fer el que vuiguen i nosaltres ens anem a callar? Ja no

  1. Che afiliat….tens tota la raó …..però no per això tenen menors raó ….el el i el que la Lola sa gaire les faldes que te feina !!

  2. Com a mare d’una xiqueta del Boquera estic totalment a favor d’esta proposta. A més crec que es deuria anar un poc més allà i no pagar per utilitzar el autobús. Que no paguem ja prou?

    • I perquè sols per al Boquera?. Que hi haja transport gratuit per a tots els xiquets de tots els centres!. Nosaltres anavem al institut a peu des de l’altra banda del poble; tardavem sols 15-20 minuts però, en fi, si ara no poden caminar…per cert, pagant el transport, la matrîcula en el Boquera ha augmentat. Però, no anaven a carregar-se l’escola fent pagar?. I, a més, no es paga el transport sinò una part del transport. La resta el seguim pagant tots els carcaixentins i a mi hem pareix be que, al menys, els que el gasten paguen un poquet.

  3. En castellano, ¿ no lo entendéis?. Porque si es así, hay traductor.
    No hay que ser tan radical. SI los que hablamos castellano de lengua materna, hacemos el esfuerzo de leer en valenciano cuando así lo decida el que escribe, ¿ por qué no lo hacéis vosotros también?.
    Yo tampoco estoy de acuerdo en que se tenga que pagar para ir al colegio, máxime cuando se les aseguró, al matricularse en ese colegio, que los desplazamientos eran gratuitos.

  4. Des del Consell Escolar Municipal això es tracta diverses vegades des que està el PP al govern de Carcaixent, sembla que el PP vol una altra vegada reobrir el tema, ja que jo aconsello als pares que es posin en lluita que sembla que és l’únic que frena Lola que no li agraden els conflictes. A més si es treu l’autobús o es cobra molts pares deixaran de matricular allí als seus fills i llavors el problema serà més greu, tornarem a que el col · legi no és rendible i tornaran els de sempre que es tanqui. Quan un col · legi es tanca costa el doble reobrir sense comptar amb els llocs de treball que sempre són superiors a posar altres aules en un altre col · legi.
    Així que des d’aquí us animo a demanar el que és just i que no s’hagi de pagar un servei que ha de ser municipal.

    • El tema està, efectivament, obert, reobert i tancat. Com vosté sap molt be, ni es tracta d’un servei bàsic ni l’Ajuntament te cap obligació de prestar-lo. De fet, Carcaixent és pràcticament l’únic municipi de La Ribera que ha oferit transport escolar totalment gratuit, no sols a Boquera sinò a l’Institut (per cert, gràcies al PP, que no sols ha mantés el que hi havia sinò que el va ampliar a l’Institut).
      Així que, Xelo, pareix que estàs prou desencaminada i, a més, la matrícula ha augmentat ara que el transport escolar es pagant, la qual cosa deixa ben en evidència als que defenien que el PP pretenia fer desaparèixer este centre.
      Ja veus, el que son les coses…

    • Xelo, pues com l´ajuntament no te la obligació legal de fer-ho i ja porten una burrà d´anys pagant-lo i el meu fill va al Francesc Pons i tinc que dur-lo perquè no pot anar a peu, que fiquen un autobús per al Francesc Pons.
      Lo del boquera no te raó de ser. Des de que s´ha obert el sector post-parque de les Barraques al Boquera poden anar perfectament i per acera en 10 minuts.
      P.D Tens la mateixa demagógia que Conxa Gomis.
      Les veritats sanseres i no a mitjes.

  5. Yo también estoy deacuerdo en que no se debería pagar por el servicio de transporte escolar , si es gratis mejor que mejor y si me lo pagan los demás
    cojonudo.¡¡¡ Ma punto !!!.
    No es que yo tenga necesidad de que me lo paguen , pero bueno , a caballo regalado no le mires el diente.
    Dejemos que el MIA se dedique a embargar subvenciones por alimentos , pero que no se les ocurra tocarnos la gratuidad del autobús escolar.
    ¡¡¡ Ayyyyyy que demagogo soy !!!!

    Al menos con esta nota de prensa ya sabemos a lo que se dedican los socialistas de Carcaixent ¡¡¡¡ pobre Rubalcaba !!!!
    jaaaa jaaa jaaaaaaaaaaaaaa

    PD- Un saludito para TONI
    jaaaaaa jaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Kako, sin que sirva de precedente, en este tema creo que estamos bastante de acuerdo (creo que me estoy ablandando!).

      • ¡¡Por favor!!! , si el OPINADOR se ablanda con el KAKO esto del ribera va a decaer bastante.El KAKO ya tiene bastante con sus periodos opinadores de descanso
        jaa jaaaaa jaaaaaaaaaaaa ( pillín ).
        Ya se habrá dado cuenta que el KAKO siente cierto ( digamos ) aprecio por usted , aunque últimamente con su falta de argumentos se le va la pinza demasiado a menudo. toc toc.
        Por cierto , aunque me gusta probar cosas nuevas y que encima nos pueda producir placer a ambos ( ¡¡¡ lo de presionar a sus amigos no esta mal !! je je ) , tengo que advertirle que soy casado y que mi santa esposa tiene bastante mala leche , por lo que , muy grande tendría que ser ese amor para que yo me atreviera a arriesgar ciertas partes.
        Jaaaaaaaa Jaaaaaa Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Un saludo ( ¿ me estaré hablandando yo también ? )

  6. Pues yo discrepando un poco de todos vds. creo que el servicio se tiene que pagar ó no tienen también derecho el resto de los colegios.
    Yo toda la vida he ido al colegio al pie y cuando fuí al Instituto de Alzira tenía que ir con mi propia bicicleta, que dicho de paso es muy sano utilizar la bici, incluso ir a pie.
    Se ha terminado que todos seamos ricos y lo tengamos todo gratis.

    • Yo tambien estoy harto de que todo se tenga que subencionar. La gente no tiene un puto duro. No se pueden gastar esas cantidades de dinero en pagar el autobus a unos cuantos niños si no hay dinero para ello. Al colegio se va andando, y el que no quiera que su hijo vaya andando que lo lleve en su coche o se pague el autobus.
      Ya esta bien de tanto gasto. LAS FAMILIAS APENAS PODEMOS COMER, Y NO ESTAMOS PARA SUBENCIONAR TANTAS COSAS.

  7. Este tema que el porta,la catedrica en educacio la senyora Gomis o Belen la promesa Socialista? O en todo caso la expuldsada del A.M.P Carolina Talens la futura gran candidata!!

  8. Visca Carolina Talens! Que indignat estic de que no aparega el seu nom en la nota de prensa, en lo que ella ha fet pel Boquera (ironia).

  9. Pot esser el moment d’analitzar la questió sense demagogia ni partidismes i amb valentía, deixant de banda el que cadascú puga pensar de la, al meu entendre nefasta gestió del Partit Popular, per a fer-nos una idea clara del problema, que cadascú prenga postura amb coneixement de causa i buscar la solució més adequada tenint en compte la realitat social i econòmica de Carcaixent. Si tenim que criticar a la Senyora Alcalde, la critiquem amb força, però si tenim que criticar a qui utilitza un servei municipal sense necessitat també el deuriem criticar sense cap rubor, per què estem parlant dels nostres diners.
    Deuríem començar per valorar la necessitat d’un col.legi en aquesta barriada, algú, no se si Opinador o quí, deuria informar-nos de quants xiquets de Quatre Camins estan matriculats en aquest centre i quants en altres centres, i quants xiquets d’altres barris estan matriculats al Boquera i per què. Sempre m’ha xocat que xiquets de Santa Bàrbara es matriculen en el Boquera quan tenen al seu mateix barri el Víctor Oroval, per eixemple. Pot ser que tinguen raons que jo no conec, però trobe incoherent que quan es tenen que tancar linies en col.legis com el Murillo, xiquets de les Barraques es matriculen al Boquera que està mes lluny i necesiten autobús, un altre eixemple. Si cada familia matriculara els seus fills al barri on viuen, ¿existiría la polèmica del pagament o no de l’autobús?. Li deuría l’Ajuntament a la empresa d’autobussos nose quants diners?. Tindria faena fent escrits l’advocat de la empresa d’autobussos?.
    I aprofite, tinc que plantejar la qüestió ací quan m’agradaría plantejarla al meu Partit i que les regidores m’aclariren els dubtes, pero no puc per qué fa uns quants anys que no s’ha fet cap assemblea ordinària on poder-ho plantejar. Se que no es rellevant, que la majoria dels que ací escriuen passen dels problemes interns del PSPV-PSOE però si no ho dic no podia dormir, i a mes a mes “algú ho havia de dir”.
    Bona nit.

  10. Anem a vore! Per què li tinc que pagar dels meus impostos l’autobus a uns xiquets d’un col.legi en concret? Si volen autobús que se’l pagen! Jo me’l he pagat durant infinitats d’anys per a anar al S.Antonio! (i molt a gust). Si no hi ha diners (i encara que hi hageren) el poble no té perquè fer front al pagament de cap autobús. Qui vullga privilegis que se’ls page.

  11. Opino lo mismo. No quiero pagar con mis impuestos el autobús de un colegio. Sino que me paguen a mi ir en tren a Valencia! Otra cosa es que el PP se salte los contratos que ha firmado como quiere, eso efectivamente está mal. Si hay un contrato hay que cumplirlo, como hacemos todos.

  12. Hay algún que otro comentario con el que puedo estar de acuerdo, si fuera verdad que cada uno acudiera a su colegio de referencia igual no haría falta el autobús. Pero como los padres tienen derecho a elegir el colegio de sus hijos eso no es como lo pintáis. Lo que me faltaba oír es que para acudir a los franciscanos les tuviera que pagar el ayuntamiento el autobús, cuando no tenían que recibir ninguna subvención. Al señor Ino le tengo que aclarar que yo no he dicho en ningún momento que el PP quisiera cerrar el Boquera, pero si ha habido intentos por otras partes. Respectó a la matricula de dicho centro se que aunmentado considerablemente, debido a la proliferación de viviendas nuevas cercanas al centro de lo que me alegro. Pero no se trata de privilegios para los que no tienen un colegio cerca, que tienen que cruzar la carretera o que los padres no tengan donde elegir por matricula ni coche con que llebarlos o trabajo que se lo impida. A el Clauer le diría si hay familias que no pueden ni comer como se van ha pagar el autobús yo antes les daría de comer a mis hijos. Nada más lejos mi opinión con la de Conxa Gomis que bastante me pelee con ella cuando era responsable del Consell Municipal de Educaió . Y a todos los que dicen que con sus impuestos no pagan un autobús me gustaría que criticaran las cosas bastantes mas inútiles con que se gastan los impuestos nuestros gobernantes del PP.

    • Xelo, es veritat, legalment els pares tenen dret a triar el col.legi dels seus fills, però dret a que els contribuents li paguem el transport no, al menys en aquest cas.
      No podem demanar per una banda, que no es malgasten els nostres impostos enderrocant Correus, i per l’altra que ens parega bé que facen mal ús d’ells pagant els capritxets d’alguns pares.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here