Los centros autorizados de música se movilizarán ante la «decepcionante» entrevista con Educación

4
130
Trobada d'Escoles de Música a Algemesí

La Plataforma de Centros de Música Autorizados de la Comunidad Valenciana anuncia movilizaciones y acciones de sensibilización tras una entrevista con Educación «decepcionante».
Rafael Carbonell, Director General de Centros Docentes, afirma que la pérdida de 1.200 puestos de trabajo «es un problema de los centros de música y los conservatorios municipales».

La Plataforma no ha obtenido ningún compromiso ni garantía de Carbonell para resolver la grave situación de centros de música y conservatorios municipales tras los recortes del 54% en 2010 y 2011.

La Federación de Asociaciones de Padres de Alumnos de Conservatorios (FAPAC-CV) se une al apoyo a la Plataforma de PSPV, Compromís, EUPV y la Federación de Sociedades Musicales (FSMCV).

4 Comentarios

  1. Sr. Carbonell vosté no te vergonya, si voleu carregar-se l’ensenyament musical, avant. Vostés en la F-1 ja tenen prou. Vergonya cavallers i senyores. Sou penosos, i el nou conseller encara no sap lo que es una corxera.
    Ah! açò per la FSMCV, i ara què?

  2. El PP sols vol saraos, però els músics no fem saraos, fem persones, fem educació, fem música, fem futur, vostés sols fan saraos com la F-1. A vorem quant els alcaldes del PP tinguen que pagar la despessa dels conservartoris de música i centres autorizats….

  3. TROVE UNA BARBARITAT LO QUE VOL FER EL PP EN VALENCIA CARREGANSE LA MUSICA, QUE HA SEGUT BANDERA DE VALENCIA EN TOT EL TERRITORI ESPAÑOL.
    NO NIA MES QUE VORE EN TOTES LES BANDES Y ORQUESTES DE TOTA LA PENISULA, LA MAJORIA DELS MUSICS SON VALENCIANS.
    RETALLEU DE UN ALTRE LLOC Y DISEU LA ENSEÑANZA DE LA MUSICA COM ESTA.
    ESPERE QUE EL SR. FABRA RECTIFIQUE Y ES DULCIFIQUE EN LA MUSICA.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here