Les gestions municipals d’Algemesí, ara des de casa

0
229


El veïns d’Algemesí podran fer els seus tràmits on-lineComença un sistema que permet presentar tràmits administratius durant les 24 hores del dia.A més, s’inicia un servei que permet al ciutadà realitzar, des del seu domicili, les seues pròpies autoliquidacions de taxes i impostos.
L’Ajuntament de la localitat, a través de la Regidoria d’Informàtica, engega l’Oficina Virtual, sumant-se a la iniciativa que va sorgir del conveni signat entre la Generalitat Valenciana, les tres Diputacions Provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per a fer realitat la *teletramitación en l’administració local
A través d’aquesta pàgina web, s’ofereix la possibilitat de realitzar diversos tràmits on-line, entre els quals es podrà sol·licitar duplicats de rebuts, tramitar una llicència ambiental o reservar espais per a activitats culturals i esportives.
Per a treballar en la xarxa l’interessat haurà de disposar del Certificat Digital, un instrument que garanteix la seguretat i la identitat d’una persona en internet a l’hora de realitzar qualsevol procediment telemàtic. A més, aquest instrument permet la signatura electrònica de documents, per la qual cosa el document quedarà signat i no es podrà negar l’autoria de la mateixa.
D’altra banda, l’usuari pot trobar en la web municipal una eina per a la gestió de les autoliquidacions per mitjà de la qual podrà abonar el pagament de determinades taxes i impostos a través de la pròpia web, “aconseguint una major agilitat en els tràmits administratius i una major comoditat per al ciutadà”, comenta el regidor d’Informàtica, Gabriel Palop, com una forma de fer més “accessible l’administració i acostar-la al ciutadà, qui pot operar en ella les 24 hores al dia”.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here