La 1a Fira Comercial de l’Alcúdia Qualitat ha resultat un èxit

0
337

Finalitzada la 1a Fira Outlet Comercial de l’Alcúdia, arriba el moment de fer balanç d’esta innovadora aposta de l’associació local de comerços que ha batut totes les expectatives en quant a organització i participació.

L’Alcúdia Qualitat, en la seua important tasca de dinamitzar el comerç local, organitzava el passat cap de setmana un esdeveniment que ha superat amb creixos les expectatives, la 1a Fira Outlet Comercial, un aposta que els participants qualifiquen de “molt positiva”, tot i l’esforç i la inversió extra que n’ha suposat l’organització.

L’oratge donava una treva i els visitants respongueren, des dissabte al matí fins diumenge a la nit va ser molta la gent que es va apropar a la Plaça Tirant lo Blanch, des de l’Alcúdia i també des de poblacions veïnes.

El servei de restaurant, organitzat conjuntament pel Restaurant la Piscina i per l’Oncle Pere, va ser el principal indicador de la gran quantitat de visitants que va rebre la Fira. Les taules van estar plenes pràcticament durant tot el dia, un gran esforç per a l’atenció als clients que se sumava als dies previs de preparació i als posteriors de recollida. Pere de l’Oncle ens confirma que “a pesar de l’esforç i de la inversió econòmica, ha resultat molt positiu perquè del que es tractava, al cap i a la fi, era d’apropar-nos als veïns, de recordar-los que estem ahí, treballant com ho hem fet sempre, i ha funcionat.”

Molts dels comerços participants declaren estar gratament sorpresos de la considerable afluència de públic i no dubten en qualificar d’èxit la iniciativa. “Més que una Fira Outlet la consideraria una Fira Promocional del comerç local, per la varietat de comerços dels quals molts oferixen serveis més que productes. Molta gent ha vingut preguntant, buscant consell o assessorament. Hem tingut ventes, sí, però ens ha servit majorment per publicitar-nos” ens diu Ricardo Boix de Sofàs Ria.

Amb trenta-tres comerços participants dels diversos sectors d’activitat, la Fira, a més que dirigir-se a la venda de productes de fora de temporada, ha suposat un important aparador per mostrar a locals i forasters que l’Alcúdia compta amb un teixit comercial ric, variat i viu. L’empresa de materials de construcció Fullana, amb molts anys d’història, remarca que s’han donat a conèixer per articles que la gent no associava amb ells, “una iniciativa d’este tipus és més efectiva que la publicitat convencional, perquè apropes l’empresa al client que pot mirar, tocar i preguntar. T’aproximes al client i reforces el contacte i la teua imatge.”

En definitiva, una experiència enriquidora tant per als comerços com per als clients, que a més ha servit per unir els membres de l’Alcúdia Qualitat que han treballat colze amb colze, ajudant-se amb camaraderia per aconseguir que la seua proposta es convertira en un èxit.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here